یادآوری ۱: دانشپذیر عزیز؛ لطفاْ بلافاصله بعد از مشاهدهی هر جلسه با استفاده از دکمهی “مشاهده کردم” مندرج در زیر ویدئو، آن درس را علامت گذاری نمایید؛ شرط بهرهمندی از محتواهای رایگانی که در قالب “بروز رسانی” به برخی از دورهها تعلق میگیرد، مشاهدهی کامل جلسات بستهای است که تهیه کردید.
یادآوری۲: اگر در گذشته جلساتی از دوره را مشاهده کردید که به هر دلیلی وضعیت مشاهدهی آنها را مشخص نکردید، محبت کنید به لیست جلسات برگشته و جلسات مشاهدهشده را با استفاده از دکمهی “مشاهده کردم” علامتگذاری نمایید (برای تعیین وضعیت جلسات، نیازی به پخش مجدد ویدئو نیست).
یادآوری ۳: بهمنظور تجربهی هرچه بهتر در هنگام مشاهدهی دورهها؛ از خاموش بودن فیلترشکن مطمئن شوید و پس از آن جلسات را پخش نمایید. همچنین استفاده از اینترنت سیم کارت (بهجای اینترنت ثابت ADLS , wi-fi) توصیه میگردد. هرگونه اختلال احتمالی در پنل دانشجویی را از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ با پشتیبانی فنی آکادمی به شمارهی “09019490323” در میان بگذارید تا همکاران پشتیبانی در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند.